zondag 28 juni 2015

Lingerie-uitdaging

Via het lingerie forum ben ik begonnen aan een uitdaging. Via d email heb ik vijf foto's gekregen van lingerie, met het verzoek hier één foto uit te kiezen en me hierdoor geïnspireerd te laten worden. De inspiratie kan dan toegepast worden op een lingerie-item.

Ik heb een foto gekozen van sapph. De tussenstand van het setje dat hierop geïnspireerd is hieronder zichtbaar. Helaas gaat het wederom niet zonder slag of stoot. De cups zijn namelijk aan de kleine kant. Ik heb namelijk niet rekkende materialen gebruikt in combinatie met een patroon voor rekbare materialen. Dat gaat natuurlijk niet werken... dus het tornmesje is aan het werk gezet.



Wordt vervolgd ...

3 opmerkingen:

  1. Mooi, die golfjes! Ben benieuwd naar je eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat word een heel mooi setje!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopen dat het tornmesje zijn werk goed doet en dat ie uiteindelijk toch gaat passen.
    Het ziet er in elk geval erg mooi uit.
    Succes.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.