donderdag 30 april 2015

Verhuisd ... of toch niet?

Zo, al een tijdje dacht ik na over een andere blognaam. Ik plaats immers naast blogberichten over zelfgemaakte lingerie, ook berichten over zelfgemaakte kleding, quilts of andere creaties. Ook komt er zo nu en dan een bericht over andere creatieve gedachten voorbij. Dus een blognaam die de lading meer zou dekken, was de wens.

Maar ja, wat kies je dan? En kun je dat zomaar aanpassen? Het liefst zonder dat ik mijn volgers kwijt ben, en de historie van berichten. Want deze blog is in eerste plaats ook een soort (creatief) dagboek voor me.

Dus vanaf vandaag heeft deze blog een andere naam: "Stofgoed". Want de 'rode' draad is toch wel stoffen. In allerlei soorten, maten en kleuren. Met verschillende fournituren om ze 'af' te maken en andere doeleinden van tijd tot tijd. Wat vinden jullie ervan? Ik moet er nog even aan wennen, hoor.

Ik heb ook maar meteen een ander mail adres aangemaakt, zodat jullie me kunnen mailen. De komende tijd zal ik nog verder sleutelen aan deze blog. Maar dat hangt allemaal af van de hoeveelheid creatieve gedachten die op zullen komen. Het begin is er!

Willen jullie laten weten of je dit bericht hebt kunnen lezen en of dit verschijnt in jullie bloglijst? Dan weet ik of de instellingen goed zijn. Alvast mijn dank.

8 opmerkingen:

  1. Jawel...ik kan het lezen en het stond in mijn 'leeslijst' bij Blogger....zag een onbekende naam, en toen ik die aanklikte kreeg ik een melding dat je oude blog niet meer bestond, en dat het deze geworden is...ik weet niet of het altijd zo 'met een omweg 'gaat nu...maar het werkt in ieder geval :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zag verhuisberichtje voorbij komen en gelijk maar even op je nieuwe blog gekeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag het verhuisbericht ook langskomen. Het werkt dus. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verhuisbericht kwam door, ik volg je nu hier ook :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, ik zag je verhuisbericht en heb het gelijk even handmatig veranderd in mijn eigen bloglijst, want het stond bij mij nog onder je oude blognaam, maar dat zal wel liggen aan de instellingen op m'n blog. Leuke titel en ik blijf je volgen :-) Groetjes, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben er ook! Firewoman op inactief stond er....toen ik je nieuwe naam kopieerde en wilde toevoegen kreeg ik toch weer als blog 'inactief' staan. Ik hou het in de gaten! Maar snap dat je je blognaam wilde veranderen...ik heb er ook wel eens aan gedacht want ben geen 365 dagen meer creatief maar laat het toch maar voor wat het is ;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik volg je nu op dit blogadres. Ik zie dat je je historie compleet hebt over kunnen zetten. Zit ook te denken om andere naam te nemen voor mijn blog....goed om te weten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, de historie is mee verhuisd. dat vind ik erg handig. Het is alleen onhandig voor jullie als volgen. Alle leeslijsten zijn een zooitje nu.

      Verwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.