Nog meer restjes

Tja, restjes weggooien kan ik echt niet. Dus met de restjes zitten puzzelen op tafel en voila een kussensloop:



Het had wel flink wat puzzelwerk nodig, want het effen lila is echt helemaal op. Ik moest her en der wat stukken uit elkaar tornen en weer vastnaaien, maar het is gelukt. Een kussen inhoud bij de Hema gehaald en mijn nichtje blij gemaakt op haar communie.


De planning was om het hele quilt te geven, maar dat vergde toch wat meer tijd om netjes af te maken. Maar dit is een leuk voorproefje, toch?

En jullie willen vast weten waar ik dan mee bezig ben ... nou dan ziehier een voorproefje:


Hij is hier op de foto bijna af. Het quiltwerk heb ik inmiddels ook al gedaan en nu moet de bies nog. Het quiltwerk heb ik uitgeprobeerd op het kussen en dat beviel goed. Dus het hele quilt is in dezelfde stijl uitgevoerd. De afmeting is 2 meter bij 1 meter en 10 cm. Een flink quilt voor een eenpersoons bed, of voor lekker op de bank, of ... gewoon een lekkere deken om onder weg te kruipen. 

Reacties

  1. Oh wow dat zijn me nogal ingewikkelde werkjes! Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf niet zo veel met quilts heb, maar dan wel weer met lappendekens ;). Maar ziet er wel mooi uit die kleurencombo! Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zal ze vast heel erg blij mee zijn met het kussen.
    Heel erg mooi en die quilt die word ook heel erg mooi als ik zo het resultaat op het kussen zie dat word een geweldige set zo samen.
    Leuk voor haar kamer hoor.
    En geen restjes meer over dat is fijn.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kussen en de bijpassende quilt word echt super!
    Mooie kleuren, echt een hele klus maar als het klaar is heb je veel eer van je werk!

    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.