zaterdag 11 april 2015

Give-away en winactie

Zo, nou niet bij mij hoor dames. Sorry. Dat ga ik nog wel eens binnenkort doen, maar ik heb daar nodig wat inspiratie voor nodig. Als jullie idee├źn hebben, laat het dan gerust weten.

Maar ik heb een give-away ontvangen van Susan van: 365dagencreatief.blogspot.nl. Tevens houdt zij een leuke winactie met Tante Betsy jurkjes. En na mijn laatste aankoop bij Tante Betsy, kijk ik nu dus ook erg verlekkerd naar de nieuwe jurkjes. Jullie ook? Neem gerust een kijkje bij Susan en bij Tante Betsy uiteraard! Ik ben benieuwd wat jullie van de jurkjes vinden.

De give-away die ik gewonnen heb, betreft een boek en kaart van kaartwereld. Nou, dan bracht inderdaad weer een glimlach. Hartelijk bedankt Susan. Het boek is goed ontvangen door de kinderen en wordt dus geregeld uit de kast gepakt om voorgelezen te worden.


Verder heb ik inmiddels een lingerie setje klaar. Hier heb ik toch wel drie maanden over gedaan. Maar goed, dat mag de pret niet drukken. Deze komt in de volgende blogpost.

Fijn weekend allemaal!

3 opmerkingen:

  1. Leuk gefeliciteerd, ben wel benieuwd naar je setje.
    Jij ook een fijn weekend.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm wat vreemd dacht toch echt dat ik hier een reactie achtergelaten had. Lief van je dat je aandacht besteed aan die mega gave winactie. En ook zo leuk dat je zo happy bent met je Tante Betsy jurk en veel complimentjes krijgt.
    En nog leuker dat de kids ook helemaal happy zijn met het leuke Jip en Janneke boek. Nog heel veel voorleesplezier! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je give away...en ik ben benieuwd naar je setje s vast weer heel mooi.......
    Gaat het een beetje met je? Je jurkjes van de post hieronder zijn in ieder geval erg mooi...en die kun je best nog een tijdje aan hoor, zo warm is het nog steeds niet...

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.