Zwart randje ...

Tja, de flow zat er inmiddels aardig in. Maar is volkomen weg. Vorig week heb ik het trieste nieuws gekregen dat ons kindje is overleden. De medische molen is vervolgens gaan draaien, waarna ik afgelopen maandag van ons kindje ben bevallen na 5 maanden zwangerschap.

We proberen het verdriet een plaats te geven en de draad weer op te pakken. De hobby kamer heb ik al een paar keer (kort) bezocht. Afleiding is van tijd tot tijd toch nodig, al komt er nog weinig (op alle gebieden) uit mijn handen.

En verder weet ik even niet meer wat te schrijven ... Ik duik mijn bed zo weer in en ga morgen een nieuwe poging doen om wat creatief bezig te zijn. De kinderen zijn dan een dagje op school/kinderdagverblijf, zodat ik even alleen aan mezelf hoef te denken/werken. Dus wie weet ...

Reacties

  1. Wat een verschrikkelijk nieuws, volkomen begrijpelijk dat er niets uit je handen komt. Ik wens jouw en de familie veel sterkte toe om dit verlies te verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh lieve Neeltje wat verschrikkelijk. Ik kan me voorstellen dat je daar toch een hele tijd voor nodig hebt om het een plaats te kunnen geven. Neem je die tijd, geef jezelf Me-time en wees niet te streng voor jezelf om creatief te moeten zijn.
    Hele dikke knuffel en heel veel sterkte en kracht toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een ontzettend verdrietig nieuws!
    Doe rustig aan meid en zorg dat je voldoende tijd en ruimte hebt en neemt om het een plekje te geven.
    Heel veel sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verschrikkelijk nieuws.. Ik wil jou en je gezin heel veel sterkte toewensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Neeltje, wat een vreselijk bericht. Heel, heel veel sterkte om dit verlies te verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vreselijk...heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een afschuwelijk bericht. Ik wens jullie allen heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat verdrietig Neeltje, heel veel sterkte voor jou en je gezin om dit te verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat verdrietig voor jullie, heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. sterkte Neeltje...denk even aan jezelf en geef het een mooi plekje...het is niet niks...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel toevallig lees ik vandaag je bericht. Vandaag is het precies 16 jaar geleden dat mijn zoontje aan het einde van de zwangerschap overleed. Wat triest dat het niet zo heeft mogen zijn. Ik denk dat je wel een extra steuntje kan gebruiken in deze tijd. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Inge. Nu dat dit me is overkomen, valt me op hoeveel anderen hier al doorheen zijn gegaan. Het doet me goed dat je meeleeft. En ook alle sterkte voor jou. 16 jaar is al een aardige tijd, maar tijd heelt niet alle wonden.

      Neeltje

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.