Steun en voorwaarts, op naar de lente ...

Zo, afgelopen weken zijn voorbij gevlogen. We hebben flink wat tranen laten vloeien en snikken geuit. Steunbetuigingen in de vorm van bloemen, kaartjes, berichtjes en post waren er in overvloed. Hartelijk bedankt voor al jullie lieve berichten. Onderstaande engelenpost wil ik nog even uitlichten want hier was ik wel erg door ontroerd (lees: in tranen).


Ik ontving van Susan (365dagencreatief) dit pakketje. Het doosje en kaartje zijn uiteraard al naar dochterlief. Zij had de doos de vorige keer zo mooi versierd en was erg blij met je kaartje.


Voor de engeltjes ga ik een mooi plekje zoeken. En inderdaad hebben we nu een sterretje / engeltje.

De draad oppakken lukt soms en soms ook niet. Inmiddels ben ik al wel een paar keer creatief geweest, maar hier zal ik in de komende berichten over posten. Niet altijd gaat het even makkelijk, want ik raak de weg nog wel eens kwijt. Maar met de nodige tijd komt dat vast goed.

Op de site van Susan (ja hoor, die van het pakketje hierboven) ben ik in aanraking gekomen met Tante Betsy jurkjes. Wat zijn die leuk en kleurrijk. Ik kon het vanmorgen niet laten en heb er nu zelf maar een besteld. Ik kan er nu weer in, en met de aankomende lente mag er wel wat nieuws in de kast komen. Ik heb nog wel veilig een grijze jurk besteld. Ik ben benieuwd hoe het staat en hoe de maat valt. Deze is nu besteld.

Tevens trof ik een leuk en fleurig modemerk op een beurs aan. Het gaat om 4 Funky Flavours. Hier werd ik helemaal vrolijk van. Kijkend naar de collecties en leuke jurken van ze. Ben ik helemaal verliefd op Jurkje-get-up-get-down-get-funky-get-loose. Wat een naam hè. Wel heb ik inmiddels twee jurkjes (voor de meid) en een blouse (voor mijn kleine vent) hier gekocht. Ze zijn super. Maar mijn meid was boos... er stonden nog veel meer leuke jurken in het boekje. De volgende keer wilde ze dus naar de winkel en zelf een jurk uitzoeken. Daar kan ik natuurlijk geen nee tegen zeggen. Zeker niet omdat ik zelf ook zo'n leuke jurk wil. Dus de volgende keer ... op naar Eindhoven.

Zo, dat was het even voor vandaag. Ik ga eens kijken of ik nog wat moois kan maken voordat de kids thuis komen. In de volgende blog post zal ik jullie weer wat creaties laten zien.






Reacties

  1. Wat een lieve post kreeg je, kan mee voorstellen dat dit ontroerde. Lief van Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve post heb je gekregen, en de jurken die ik voorbij zie komen zijn heel erg mooi.
    Ik heb het boekje gezien en kan me voorstellen dat ze dat erg leuk zal vinden om daar zelf een jurk uit te zoeken.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Neeltje wat mooi om hier te lezen dat mijn engeltjes post je goed heeft gedaan. Op het laatst kwam ik nog op het idee om wat engeltjes bedels erbij te doen en alles in dat doosje te doen om de boel te beschermen. Dus snel snel al die tapejes erin geplakt voordat ik te laat zou zijn om het naar de brievenbus te brengen ;).
    Die grijze jurk van bij Tante Betsy is ook erg leuk en was ook een van mijn favorieten om uit te kiezen bij de kerstsale. Uiteindelijk ben ik toen voor een polkadot jurkje gegaan, zwart met blauwe polkadots ;).
    Ik ben er zo happy mee met al die Tante Betsy jurkjes, ik draag helemaal niks anders meer hihihi, okay af en toe nog een desigual jurk en die Blutsschwester die ik nu kocht. Dat merk en die jurk die je ook nog kocht is ook wel een heel hip merk, lekker retro...moest wel lachen dat je schrijft dat je een veilige Tante Betsy uitzocht terwijl die jurk helemaal niet veilig is whahaha, maar aan de andere kant moeten de uitbundige jurkjes er nog aan komen bij Tante Betsy...eind deze week als het goed is staan ze in de webshop. Alleh lieverd heel veel dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh hihi ik lees het al je kocht hem nog niet ;). Jij zou volgens mij er niet je hand voor omdraaien om zoiets zelf te maken hihi, zo ver ben ik nog niet gevorderd met mijn naaitalenten. Leuk dat je dochter er happy mee was met het kaartje voor haar. Knuff!

      Verwijderen
    2. Ik heb inderdaad enkel de Tante Betsy jurk gekocht ... en wat later op de avond ook nog een King Louie jurk. Ervaringen omtrent de pasvorm van Funcky Flavours kan ik niet echt vinden. Dus deze durf ik niet te bestellen via het internet. De jurken post ik van de week nog wel, hihi. Nu maar wachten op de nieuwe collectie.

      Verwijderen
    3. Oh King Louie jurkjes zijn ook mooi! Ik heb bij de meeste Tante Betsy jurkjes dezelfde maat als King Louie jurkjes...oh ben benieuwd hoe ze je bevallen! Knuff!

      Verwijderen
  4. Wat lief van Susan! Wat leuk om weer de jurkjes van King Louie te zien, leuk dat je dat deelt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.