Zo, weer eens iets af...

Zoals de titel het al zegt, ik heb weer eens iets af. Het heeft even geduurd, maar het was ook een flink werk. Het quilt voor zoonlief is af.


Hierboven is een detail te zien van de rand. 
De quilt is gemaakt van één paneel, 5 fat quarters en 2 maal een halve yard.


Een foto maken, zonder meneer is niet mogelijk. 
Dus ik hoop dat jullie hier een idee krijgen van het quilt.


Het quilt werk is vooral aan de voorkant zichtbaar. 



Ik heb hierbij getracht om de patronen van het paneel goed te accentueren. 


De achterkant bestaat uit patchwork.


Zo, nu weer achter de naaimachine voor het volgende project!

Reacties

  1. Oh wat is ie leuk geworden en ja dat ie er niet meer vanaf wil is toch wel heel erg leuk.
    Fijn dat ie er zo blij mee is.
    Ook de achterkant is erg mooi geworden.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik zo'n gaaf kleed van mams had gekregen zou ik er ook niet meer vanaf gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow chapeau voor deze mooie quilt! En gefeliciteerd met jullie zwangerschap :). Én bedankt voor je lieve valentijnspakketje. Heel lief van je, ik had al zoiets ik verwacht toch geen Tante Betsy jurkje of heeft mijn man wat gekocht? Maar nee het was een verrassing van jou voor mij, heel lief! Dankjewel! Warme groetjes en dikke knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig! Als ik ooit eens tijd over heb (haha) dan wil ik dit soort mooie dingen gaan maken, echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooohh wat mooi...dat zou Rens ook heel gaaf vinden, ik snap wel dat je zonder kleine man geen foto kan maken, ik zou er ook niet meer af gaan...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.