woensdag 18 februari 2015

Klein project tussendoor

Een klein project tussendoor. Dat is waar ik enorm veel behoefte aan had. De kast waar al mijn stoffen in liggen, moet opgeruimd worden. Er moet namelijk plaats komen voor babykleren en alle toebehoren. En aangezien ik niets weg kan doen, moet het dus opgemaakt worden.


Ik had nog een restje katoen liggen, waar ik een fat quarter stof bijgekocht had om een toilettasje van te maken.Mijn oude make-up tasje was namelijk net te kort voor de potloden die erin gaan.


De kleur van de stof is oud rose, net geen lila. 
Niet echt een makkelijke kleur om fournituren bij te zoeken.
Dus de rits is rose geworden, eentje uit de voorraad.


De fat quarter stof is de binnenkant geworden. 
Het was een snel en makkelijk klusje. Hiervan zullen er vast nog meer volgen.

4 opmerkingen:

  1. Mooi geworden vind het stofje ook heel erg leuk wat je er voor hebt gebruikt.
    Soms moet je ff zo'n project doen om weer een beetje op gang te komen.
    Succes met het maken van ruimte in de kast.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief en leuk tasje is dit geworden...maar zo schiet het niet zo op denk ik om je kast leeg te krijgen...zit maar een klein stukje stof aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach, alle beetjes helpen! Enkele grotere projecten liggen op de werktafel, maar kosten meer tijd.

      Verwijderen
  3. Oh wow wat een mooitje. Ik kreeg ook al zo'n mooi etui/toilettasje met ook een heel leuk stofje :). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.