woensdag 28 januari 2015

Even een berichtje ...

Zo, daar ben ik dan weer. De pauze heeft iets langer geduurd, dan ik had aangekondigd, maar toch. We hebben hele fijne feestdagen gehad. Helaas niet echt creatief geweest. Maar dat had ook wel zijn redenen. We verwachten namelijk in 2015 gezinsuitbreiding. Ja inderdaad, jullie lezen het goed. Er komt nog een baby! Ik ben de afgelopen maanden erg moe geweest. Het enige dat hiertegen te doen was, was toegeven en dus vroeg naar bed. De moeheid is nog niet helemaal over, maar de creatieve geest draait alweer. Buik groeit aardig en met de name de kleine meid is helemaal in de wolken. Ze kan niet wachten tot het zomer is (wat dan komt de baby!).

Wat er dan van de hobby tafel af is gekomen en er nu opligt? In de tussentijd heb ik in ieder geval twee badpakjes gemaakt. Deze zal ik in een volgende post laten zien. Verder ligt er nog een quilt (bijna af) en een lingerie setje geknipt klaar.

En ideeën zijn er al wel weer, dus achter de computer vandaan en hup achter de naaimachine!

5 opmerkingen:

  1. Hé, wat ontzettend leuk! Opnieuw een kleintje. Gefeliciteerd!! Ik snap dat je dochter er erg naar uit kijkt! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nogmaals gefeliciteerd! Wat een heerlijk vooruitzicht voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van mij ook nog eens gefeliciteerd...leuk hoor, geniet er maar van, hopelijk is je moeheid snel over...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Dikke proficiat voor jullie! Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hieperdepiep! Dat is leuk nieuws, maar kost de mama zeker ook energie.
    Dan alles maar op een lager pitje, komt straks wel weer!!
    Geniet van de zwangerschap!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.