zondag 9 november 2014

Pyama vervolg

Zo, in het vervolg op de vorige pyama, nu ook een voor dochterlief gemaakt.


Maar .... hij is te smal. Ik heb bij het patroontekenen te weinig overwijdte aangehouden en nu vind ze hem niet lekker zitten. Hij zal dus opnieuw moeten. Dit exemplaar bewaar ik gewoon voor als mijn nichtje in de buurt van deze maat komt.


De pyama is geheel van flannel gemaakt. De bovenkant met uiltjes en de broek gewoon ecru.



















Voor de sluiting weer gekozen voor kamsnaps. Wat zitten die er lekker snel in zeg. Echt heerlijk. Dit zijn hartjes van de kleurenmix.










Zo, nu weer op naar het volgende project. De vaart zit er in ieder geval lekker in.

6 opmerkingen:

  1. Zonde dat hij te smal is en niet past. Wat is het een leuke pyama geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er echt de vaart in. Je nichtje zal er straks blij mee zijn.
    Die kamsnaps zijn echt leuk, ik heb hier blauwe sterretjes liggen nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat hij niet goed past, want hij ziet er echt leuk uit...ja...ik moest even "bijj buurten" bij jou, ik heb een hele tijd niet op blogs gekeken, dus ik loop een beetje achter met reageren...heb jij geen last van loslatend kamsnaps?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor. Hier zijn er (nog) geen loslatende kamsnaps.

      Verwijderen
  4. Hoop dat het gaat lukken om een bericht te posten dit is de derde poging.
    Het is een mooie pyjama geworden jammer dat ie net te klein is.
    Je nichtje zal er erg blij mee zijn als ze groot genoeg is.
    Ik vind de stofjes erg leuk die je ervoor hebt gebruikt.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ja hoor. Het is gelukt om een reactie neer te zetten. Vervelend zijn die browsers af en toe?!

      Verwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.