dinsdag 7 oktober 2014

Buy-nothing-new

Tja, al lezend op verschillende blogs van het initiatief Buy-nothing-new, ben ik er ook eens over gaan nadenken. Ik snap de gedachten erachter, en wil er dus ook wat mee doen. Kijkend naar mijn laatste aankopen (was nog in September, ahum) en dan in relatie tot mijn (voorraad)kast ... zou deze uitdaging ook voor mij niet verkeerd zijn.

Dus ik ga met mezelf de uitdaging aan om voor de maand oktober danwel voor tenminste 5 werkstukken niets nieuws te kopen. Ik richt me dus wel enkel op mijn (geld/tijd verslindende) hobby.

Doen jullie ook mee?

5 opmerkingen:

  1. Ja ik ken het niet, ga dadelijk pas kijken op de link die je aangeeft, maar het spreekt me inkeer geval wel aan....ik ga een tas maken en een bloesje en een lingerie setje van materiaal wat er al ligt...dat is dus al 3 dan kan ik eventueel nog een truitje breien voor ons kleinkind kleine man uit de doos restjes wol van jaaaren en dan hoef ik er nog maar eentje....en dat gaat ook wel lukken...of het allemaal in oktober af is......dat is een ander verhaal....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dat al zo vaak geprobeerd dat ik er niet meer aan begin :-)
    Bij mij werkt het alleen maar averechts.

    Maar ik geloof dat ik ook zonder mee te doen de komende maand niets koop want mijn kasten puilen uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Genoeg voorraad om hier aan mee te doen, ga eens even kijken op je linkje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat jammer dat ik dit nu pas ontdek....

      Verwijderen
  4. Hihihi dat is slim van je dat je je alleen op je hobby richt. Goed bezig geweest zeg ik wat ik tot nu toe heb gelezen. Zo ik ga er weer vandoor, nog een poging doen tot slapen ;). Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.