woensdag 3 september 2014

Pyama

Zo, weer eens een kledingstuk af. Deze keer is het een pyama voor de kleine vent geworden. Hij is nu 1,5 en was toe aan nieuwe pyama's. Ik heb het patroon van kiind gebruikt.


De mooie tricot komt bij textielstad vandaan.


Het patroon is mijn inziens goed gelukt. Wel ga ik de volgende keer de biezen anders maken. De beschreven methode van Kiind vind ik erg onhandig.


De beenuitsnijdingen zijn voorzien van kamsnaps.
Dit was de eerste keer dat ik deze gebruikte en ze werken erg fijn.


Om het helemaal af te maken heb ik nog een maatlabel bevestigd (maat 86 overigens).

Zo, nu weer lekker verder met het volgende project.

1 opmerking:

  1. Leuke pyama!
    En een mooie tricot, ik moet nu toch ook echt eens bij Textielstad gaan kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.