Eindelijk af!


Zo, dit stofje had ik reeds 2 maanden geknipt klaar liggen op mijn bureau. De stof zag ik bij kantje-boord liggen en was er gelijk weg van. Op het allerlaatste moment bij de kassa besloten om toch maar een halve meter mee te nemen. Vlug een kantje, schouderband en strikjes bijgezocht en op naar huis. Bij thuiskomst direct geknipt, maar vervolgens veel te druk geweest om het in elkaar te zetten.


Maar toch is het goedgekomen. Het is van een soepele lycra met ingeweven strepen en een rekbaar kantje gemaakt. Ik heb wederom uit 0,5 meter lycra een één meter kant aardig wat kunnen halen.

Hier is de BH en slip nummer 1 te zien.

Waar ik minder tevreden over ben is het achterpand. Ik heb wederom rimpels. Bij alle vorige BH's had ik dit niet. Waar gaat het nu mis?













Jullie zien dat de rimpels zowel aan de voorkant als aan de achterkant zichtbaar zijn.












Slip nummer 2.













Slip nummer 3. Herkennen jullie hem? Het is de "namaakslip" van het lingerieforum.

























En nummer 4 is een 'gewone' van enkel lycra. Het kant was op.










Zo nu weer eens bedenken wat het volgende gaat worden.

Reacties

  1. Heerlijk dat zo lekker kunt puzzelen met je stofjes en kantjes, zo heb je toch mooi 3 slipjes en een bh.
    Het is een mooie set geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begrijp dat je voor die lycra gevallen bent...prachtig, het hele setje is echt gaaf...
    Past heel mooi bij het kant, en je hebt goed je best gedaan...4 slips en 1 bh...
    je bent een echte 'firewoman' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat....allemaal uit een halve meter lycra?? Wauw!
    Mooi kantje ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.