zaterdag 3 mei 2014

Rokjes weer

Tja, met die mooie dagen van afgelopen week (of weken) vond ik het tijd voor een nieuw rokje. Dit keer een cirkel rokje getekend.


Hij is gemaakt van een mooi gebloemd katoentje met daaronder :


Tule, afgezet met biasband en een katoenen onderrok, afgezet met een kantje. Sorry, ik kreeg geen duidelijke foto want de dame was niet bereid om het rokje uit te trekken of stil te staan, hihi.

Bij het volgende rokje, ga ik de tule tussenrok veranderen. Ik wil hier meer plooien in hebben, zodat deze de cirkelrok al wat meer volume zal geven. Dus patroon maar eens aanpassen en een nieuw katoentje uitzoeken.

2 opmerkingen:

  1. Wow leuk rokje! En nu lekker draaien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk geworden, en dat is een mooi compliment hoor dat ze hem niet meer uit wil doen.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.