Meer van hetzelfde

Na, het afgelopen setje ondergoed. Had ik de smaak te pakken. Ik zag tevens nog twee mooie lycra op het internet voorbij komen. Ondanks dat ik eigenlijk niet zoveel stof of fournituren wil kopen (kast mag wat leger), ben ik toch overstag gegaan. Maar wel met de belofte aan mezelf om er direct iets van te maken. Nou zie hier het resultaat:


Lila met ecru lycra, afgezet met lila picot en strikjes.


En roze lycra. Hier heb ik bij een broekje grijs picot rn een kantje gebruikt en bij het andere broekje roze picot. De roze versie vind ik toch leuker. Misschien dat ik er daar nog een van bij ga maken. Ik heb nog een klein reepje lycra over.

Zo, nu verder aan mijn bikini.

Reacties

  1. Oh wat zijn ze weer mooi geworden, en de kleine dame weer helemaal blij en gelukkig.
    Ja die word mooi je bikini.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie setjes weer, ben benieuwd naar je bikini, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige setjes! Succes met je bikini.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.