Bloesem

Op het lingerieforum is er een nieuw thema gestart: "bloesem". En laat ik daar nu direct inspiratie voor gekregen hebben. Dus in mijn kast zoeken naar de ene lapje en jawel hoor. Gevonden ... maar wat moet ik hier nu van maken. Bij het doorspitten van een lade kwam ik nog een paar voorgevormde cups tegen. Niet helemaal mijn ding, toen. Maar ach, gewoon nog een keertje proberen dus maar. En dit is het geworden:


Bij het bekleden van de cups, wilde ik zoveel mogelijk van de bloem zien. Toen de cups bekleed waren, vond ik het echter niet zo'n plaatje geworden als ik van tevoren had bedacht. Maar ja, uithalen was geen optie meer.


De stof is een eenzijdige lycra. De rek heb ik maar in de breedte gedaan, en verder geen aanpassingen gemaakt ten opzichte van mijn normale patroon.
Verder zitten er voorgevormde cups in. Deze zijn overigens nog steeds geen succes (vallen niet mooi om de borst).


Zo, nu weer achter de machine ...

Reacties

  1. Ik vind het een vrolijke set geworden. Ik gebruik ook het liever bh's van padding.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi uitgewerkt thema...wel jammer dat je de cups niks vindt..want het is een pracht van een setje
    Het is vaak hoor altijd wat met die voorgevormde cups, ze ' gapen'. Iets gemakkelijker dan cups die je zelf maakt en een ' aanpassing' valt vaak tegen, maar het valt misschien niet op onder kleding als je het aan hebt ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad wel een draagbaar setje voor onder "strakkere" tops of jurken. Maar echt helemaal goed zitten doet hij niet. Mijn borst valt er niet volledig in en vlakt het aan de bovenkant wat af. Maar ach, gewoon verder blijven proberen.

      Verwijderen
  3. Wat een leuk setje is dit geworden!
    Past helemaal in het thema.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik de dubbele reacties heb verwijderd?

      Verwijderen
  4. Heb hem in het echt mogen bewonderen, het is een heel mooi setje geworden.
    Het is echt niet jou ding de voorgevormde cups dus ja toch maar weer zelf met padding aan de gang.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.