Stofjes

Ach, ik ben weer gevallen voor een paar mooie quiltstoffen. Ze komen weer van de fatquartershop en waren deze keer met 5 dagen in huis. Geen nare brief met douane kosten gekregen, dus ik ben zeer tevreden.



Met name de kleine meid was in haar nopjes met de stofjes van Modern Strawberry shortcake. Dit zijn 4 fat quarters en twee panelen. Nu nog bedenken wat ik ervan ga maken.


Verder nog drie sets charmpack, één fatquarter bundel (Let's go), twee yards stof gekocht. Ik kreeg er het patroon voor de charmpacks bij.

Momenteel ben ik van een andere fatquarter bundel een quilttop aan het maken, naar het patroon van Jenny (disappearing nine patch). Hier kunnen jullie een tutorial zien. Ik had geen charm packs, maar het de 8 fat quarters in vierkanten gesneden om hiervan de blokken te maken. De strepen overgebleven stof heb ik weer aan elkaar genaaid om hiervan een border te kunnen maken. Dan zijn alle restjes stof direct op. De volgende keer zal een een preview plaatsen van deze top.

Reacties

  1. Ziet er goed uit en wat fijn dat er geen brief bij zat van de doane.
    Ben wel benieuwd hoor naar al de dingen die er van gemaakt gaan worden,
    Hou je blog in de gaten.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhh wat een leuke stofjes...ik moet hier niet te vaak naar kijken...anders wil ik ook nog gaan quilten en dat is niet de bedoeling ...:)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.