maandag 31 maart 2014

100ste bericht en een nieuw (zomer) shirt

Zo, het mooiere weer is er dan toch. En met dat zonnetje, kreeg ik ineens zin om een t-shirt te maken. Dus mijn basispatroon erbij gepakt. Vorig jaar heb ik een watervalhals shirt gemaakt, welk eik graag draag. Maar deze ziet er naar een jaartje, wel wat gedragen uit. De watervalhals mocht ook wel een beetje dieper, dus opnieuw getekend en een stofje uitgekozen uit de kast.

En dit is het resultaat:

Het is een lekkere gekke print, die uitstekend past bij het model (al zeg ik het zelf, haha).


De achterkant lekker basic. En de hals afgewerkt met de cover. Heerlijk om een shirt met de lockmachine en coverlockmachine in elkaar te zetten. Lekker een snel project.


Zo, nu weer bedenken wat het volgende project wordt. Ik heb nog een punta di roma, liggen. Iemand enig idee of dat ook werkt met zo'n watervalhals? Ik ben bang dat die stof te zwaar zal zijn, mmm.

5 opmerkingen:

  1. wat een leuk shirt, ik houd ook zo van watervalhalzen! En dan met zo'n mooi machine park, dan heb je ze zo in elkaar. Veel plezier met dragen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke stof! En shirt,natuurlijk.
    En ja met zwaardere stof wil een waterval ook maar is dan gewoon iets stugger.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi shirt en de print is er idd perfect voor. Nu hopen dat de mooie lente blijft duren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi stofje heb je er voor gebruikt ga je nog veel plezier van hebben.
    Punto is inderdaad zwaar, ik zou het niet doen.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk shirt hoor.... fijn he zo'n coverlock.

    Groetjes,

    Dortohé

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.