Give-away

Oeps, ik ben een beetje laat met de uitslag. Sorry, de piek op het werk is in volle gang. Hierdoor ben ik de laatste dagen alleen maak bezig met werken. Af en toe tijd voor de kinderen vrij maken. Deze mogen er immers niet onder lijden. En dan hebben we nog wat huishouden. Tja, en dan is de tijd gewoon op ... naaien zit er nu dus even niet in. En daar wordt ik niet vrolijker van. want ontspanning is echt nodig.

Maar goed, tot zover het geklaag. Nu de uitslag. Het eerste pakket is voor BY-JM. Stuur je me je adres toe. Volgens mij heb je net als mij een dochter?! In het vorige bericht vroeg je om een lingerie setje. Nou, dat kost best wat tijd en daar heb ik er nu niet veel van. Maar als het je leuk lijkt om een setje voor je meisje te ontvangen, zet de maat dan even in het mailtje erbij. Ik heb minimaal kledingmaat, bovenwijdte, taillewijdte en heupwijdte nodig.

Voor het derde pakketje waren wat meer gegadigde. Dus iedereen een nummer gegeven (of twee als je de link op de blog had gezet). En dan random gebruiken maar. De uitslag is:

True Random Number Generator  2Powered by RANDOM.ORG

Ik hoop dat dit goed leesbaar is. Overigens is het maximum op 7 gesteld, maar dat krijg ik er dan weer niet in gekopieerd ... grrrr.

Van boven naar beneden houdt dat in dat Corina de gelukkige is. Het adres van je heb ik reeds, dus het komt je kant op. Ik vond het erg leuk om een give-away te organiseren, dus wellicht hebben de andere gegadigde de volgende keer wel geluk.

Zo, morgen heb ik een dagje vrij met de kids. Eens kijken of ik wat stress kwijt kan raken en wat kan naaien / handwerken.





Reacties

  1. Joehoe jippie! Leuk ik kruip in de mail en stuur je mijn adres.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat is leuk, ja je hebt mijn adres maar het is gezelliger om dan iets af te spreken.
    Dus je hoort nog van mij.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.