zondag 2 februari 2014

Onder de handen ... / Give away

Tja, de laatste tijd niet echt veel gepost hier. Maar ik ben wel druk geweest met verschillende projecten. Ik probeer van iedere 'soort' project er maar één te hebben liggen. Dan overzie ik het nog en heb ik een stok achter de deur als ik weer een leuk idee heb (eerst het één af, voordat het volgende gestart kan worden).

Het eerste dat op de tafel ligt is:


Het quilt, van de quiltcursus van sew natural. De eerste vier blokken zijn gequilt. Mijn quilt heeft 15 blokken, dus ik kan nog even vooruit. Het tweede op het bureau is een grijs lingerie setje. Ik ben nu aanbeland bij het elastiek. Hier een voorproefje:


En het laatste op het bureau is een creme/ivoor fleece vest. Ik ben hier vanmiddag nog mee verder gegaan. De mouwen en de zomen moeten nog en dan is hij af. Ik had de capuchon afgewerkt, maar dan haal ik nog uit. Ik vind het niet mooi geworden en dan erger ik me er mateloos aan. Maar verder lijkt hij goed te zijn:

En omdat het quilten afgelopen jaar goed bevallen is, heb ik besloten om weer mee te doen met een project. Weer een BOM (block of the Month / Blok per maand). Dit keer heb ik gekozen voor het mistery quilt van Marcus Fabrics. Ik ga de blauwe variant maken. Als ik de beschrijving volg wordt hij 310 * 230. Echter ik denk erover om hem te splitsen en twee één-persoonsversies te maken. Hoe dit uitpakt zullen we gedurende het jaar zien. Bij quiltshop Leur hebben ze toegezegd dat maandag het eerste deel op de post gaat. Dus ik lig dinsdag naast de brievenbus...

En dan nog de give-away. Hier kondigde ik de give away al aan. Vanwege een gebrek aan inspiratie vroeg ik jullie om ideeen. Het leukste, gekste, mooiste of het idee dat me het meest zou aanspreken zou in ieder geval beloond worden. Nou, er was een suggestie die in mijn kop bleef hangen. En dat was het idee van Jos. Ik zal een stuk lycra / kant/ katoen of iets dergelijks naar je opsturen. Dan kun je er iets leuks van gaan maken. Of er een opdracht bij zit, zie je vanzelf. Stuur je me je adres even per mail (lincherie apestaartje hotmail punt com).

Voor de rest ben ik niet echt geinspireerd door de suggesties. Dus heb ik besloten om zelf in de voorraad te duiken en een paar leuke ideeën te verzamelen. Dit zal ik in de loop van de week op de blog zetten met een eindtijd en dan kunnen jullie kiezen. Hoe of wat volgt nog. Eerst maar eens de voorraad induiken voor iets leuks.

Nu maar weer achter naaimachine.


5 opmerkingen:

  1. Je hebt genoeg crea projecten op je bureau liggen! Hier is het net zo ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Druk druk druk! Lekker toch?!
    Succes met al je plannen en lopende projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi al je projecten zo te zien.
    Ben benieuwd naar het eindresultaat hoor.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn adres zit in je mailbox, ik ben heeeel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. WAUW, wat een mooie stofjes heb ik vandaag ontvangen!!! Dankjewel!

      Verwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.