zondag 12 januari 2014

Fancy red in Tilda Blue

Afgelopen jaar ben ik begonnen aan een quilt naar een voorbeeld uit Quilt & Zo. Het voorbeeld ziet er zo uit:

Ik had alleen een hele andere kleurcombinatie in gedachten. Namelijk blauwe stoffen van Tilda. Ik kocht ze bij Collie-collie.


Gisterenavond is de bies afgekomen en heb ik een lieve tekst voor mijn meid op de achterkant geschreven. Mijn eerste quilt is nu af. Ik heb er veel van geleerd, maar ben er ontzettend blij mee. Op naar de volgende ;-)


En een close - up van de blokken:


Zo nu maar weer achter de naaimachine.

4 opmerkingen:

  1. Zo dat is een mooie deken!
    Daar zullen flink wat uurtjes in hebben gezeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk geworden.....en ik vind het knap dat je je eigen kleurkeuze bepaald hebt! Dat is vaak een struikelblok bij beginnende quilters: afwijken van het ''vertrouwde'' voorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pléétje is je quilt geworden. Daar zitten héél wat uurtjes werk in.

    Op naar het volgende project :-)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.