De lijst van al mijn wensen ... voornemens 2014

Gelukkig en een gezond nieuwjaar toegewenst.

Enkele dagen geleden heb ik een oproep gedaan wie het boek De lijst van al mijn wensen wilde lezen. Hierop zijn twee aanmeldingen gekomen. Even Random gebruikt om een uitkomst te krijgen. Ik krijg de afbeelding van random.org er niet in. Maar de gelukkige is Corina. Het boek komt je kant op.

En dan de goede voornemens ... tja wat zullen we doen. Ik heb besloten om komend jaar zo min mogelijk te "moeten".  Dus dingen doen omdat ik het wil. Is waarschijnlijk meer een mind-setting dan echt een doel, maar zal mij wel helpen om meer lol te hebben. Daarnaast mag de "druk" er wel vanaf.

Het eerste voornemen voor deze blog is, mijn blog verjaardag te vieren. Ik ben 30 december 2011 begonnen met deze blog. Dat is nu 2 jaar geleden en kan wat mij betreft gevierd worden. Dus ik ga een give-away houden. Maarja, dan komt natuurlijk de vraag wat ga ik weggeven ... ik heb geen idee. Dus dat ga ik aan jullie vragen. Laat hieronder een bericht achter wat jij leuk vind om te krijgen. Ik ga één persoon uitkiezen die hetgeen krijgt wat als idee wordt aangedragen. Dit zal ik zelf kiezen. Gewoon omdat het leuk, grappig, gek of iets anders is. Maar dat is het nog niet, ik kies daarnaast nog iets dat de echte give-away wordt. Dus laat maar horen wat je wil winnen.

Op 30 januari 2014 kies ik wie de gelukkige is van het eerste deel van de give-away en maak ik direct bekend wat het tweede deel wordt. Doe je mee?

Reacties

  1. Hoi Neeltje, dat is nog eens een goed voornemen, ik kan me daar helemaal in vinden. Ik doe met je mee, alleen dingen doen die je wilt doen. :) Vandaag al 1 ding daarvan gerealiseerd. Een balconette bh voor mezelf met een Franse uitstraling.
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je blog, wat ontzettend leuk dat je een give away wilt doen. Misschien kun je iemand blij maken met een patroon op maat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoera!
    Ik zou graag een setje winnen...
    Of een paar leuke katoentjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is een goed voornemen Neeltje. Niet moeten maar mogen.

    gefeliciteerd met de verjaardag van je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sluit me helemaal aan bij je voornemen niets te moeten in 2014. Ik heb vaak de neiging allerlei lijstjes te maken, dat ga ik dus NIET doen

    een leuke give away zou een stukje kant of lycra zijn met een opdracht daarbij, een bepaald thema om daar een lingerie setje van te maken. Beetje a la het ZLM forum.


    iets anders zouden stukjes stof kunnen zijn met de opdracht daarvan iets voor een ander te maken, Pay it forward!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.