Toilet tas

Geïnspireerd door alle mooie tasjes die voor bij komen, wilde ik er ook eens proberen. Ik had met de lapjes swap van mamarieke een heel mooie stofje met roosjes mogen ontvangen. Deze heb ik gebruikt om een toilettasje van te maken.


Hij is nog niet helemaal naar mijn zin, dus er volgt er nog één. Ik was vooral aan het stoeien met het netjes afwerken van het tasje aan de binnenkant (ja ja we zijn een beetje precies) Ik zal van de volgende tevens een tutorial maken zodat jullie er ook wat aan hebben.



Reacties

  1. Een lief stofje. Was deze gequild of heb je dat zelf gedaan. Gezellige jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden.....pas maar op, tasjes maken is ook verslavend :)
    fijne jaarwisseling en heel veel lieve wensen voor jou en je familie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is leuk geworden, mooi stofje hoor. Nog een verslaving erbij?
    Hele fijne gezellige jaarwisseling en dat er maar weer vele mooie creaties voorbij mogen komen in 2014.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.