Kledingstuk van de maand november

Tja, november is natuurlijk net voorbij. Maar hij was op tijd klaar. Het is een shirt geworden van een flockprint jersey. Gewoon een simpel model uit de afgelopen simplicity. Ik moet zeggen dat de halslijn erg mooi valt. Verder is hij eigenlijk net te wijd. Maar voor casual is het prima.



Ik heb besloten om de lijn van de hals in mijn eigen basispatroon te tekenen. Daarna maak ik hem nog een keer. Ik heb afgelopen week een drietal jasjes gekocht en kan wel wat shirtjes gebruiken voor eronder. Het worden dan wel wat flitserende kleurtjes.

Zo, nu weer eens nadenken wat het volgende project wordt.

Reacties

  1. Mooi stofje heb je gebruikt. Vind het een mooi shirt geworden, jammer dat ie net te wijd is geworden kun je dat niet aanpassen?

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk shirt! Hier heb je nooit genoeg van in je kast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk stofje heb je hiervoor gebruikt.
    Jammer dat hij te wijd is, maar fijn dat hij wel draagbaar is.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.