En toen was er biaisband ...

Om de quilt voor dochterlief netjes af te werken heb ik biaisband nodig. En dan niet zomaar een rolletje, nee meters. Dus van de overgebleven 'backing' stof biaisband gemaakt.


Vervolgens het band bevestigd aan de top van het quilt.


Het begint nu echt ergens op te lijken. De achterkant van het band zal ik met de hand moeten vastzetten. Anders wordt het niet mooi en dat is echt pas zonde. Dan moet er nog een label op en dan kan ik hem showen. Iemand nog een idee voor een label?

Reacties

  1. Zo dat is een hele klus geweest om dat te maken. Ben wel benieuwd naar het eind resultaat.
    Idee voor een label heb ik zo niet maar als er een te binnen schiet laat ik het je weten.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.