donderdag 29 augustus 2013

Ik ga op vakantie en neem mee ...

... een handwerkje.

Tja voor het eerst op vakantie iets meegenomen voor de hobby. Een handwerkje dus. De blokken van de quiltcursus zullen uiteindelijk een quilt vormen van 1 meter bij 1 meter. Maar ja, dat vind ik zo'n onhandige maat. Dus de beste oplossing lijkt mij om enkele blokken extra te maken. De stofjes van de pakketten zijn niet allemaal gebruikt (er blijven aardig wat stukken over). Dus ik een paar lapjes bij elkaar gezocht en besloten welke blokken ik nog eens ga maken.

Dus dit is het eerste 'extra' blok. Het was me niet gelukt om hem helemaal op de vakantie te maken, dus thuis nog even aan de slag ermee.

Is overigens heerlijk om voor de tent op de camping een handwerkje bij je te hebben. Dus dat is zeker voor herhaling vatbaar.

Zo nu op naar het volgende project.

1 opmerking:

  1. Zo je bent nog lekker opgeschoten na de koffie van de week (hihi). Heb hem van de week in het echt gezien is erg mooi. Was gezellig van de week.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.