woensdag 19 juni 2013

Quilt-post

Er zijn zoveel leuke quiltshops, maar waar ga je nu stoffen bestellen als beginnende quiltster? Tja, na enkele blogs bezocht te hebben om een ieders ervaringen te lezen, uiteindelijk besloten om bij hawthornethreads stof te bestellen. Na ongeveer een week kwam de stof aan vanuit Amerika. Wel moest er nog BTW en inklaringskosten betaald worden, maar daar had ik al rekening mee gehouden. De stoffen zijn schitterend. Helaas kan ik hier niets van laten zien, want er zitten stoffen bij voor cadeautjes. De ontvangers lezen namelijk regelmatig mee.

En na wat surfen op het www, zag ik vorige week een schitterende bundel voorbij komen bij fatquartershop. Na veel kijken, toch maar besteld en vandaag stond de postbode voor de deur. De stoffen waren erg netjes verpakt en ik hoefde geen BTW en inklaringskosten te betalen (had ik wel rekening mee gehouden). Waarschijnlijk komt dit doordat de shop het pakketje als 'gift' heeft verstuurd. Wat een service!


Wat ik besteld heb is een fat eight pakket 'bungle jungle', charm pack 'simply color' en een charm pack 'tapestry' van Moda en een meringue mini tonga treat van Timeless Treasures. 
Deze hoeveelheid stof paste precies in 1 envelop, zodat ik maar één keer verzendkosten hoefde te betalen. Dat vond ik voor een eerste keer bestellen bij deze webshop voldoende. Maar deze bestelling / levering smaakt zeker naar meer. Hieronder de afbeeldingen van de stoffen die in de bundels zitten






Zo nu eens aan de slag om dat moois te verwerken!

4 opmerkingen:

  1. oh wat een prachtige stofjes zeg ! Ben benieuwd wat je gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn mooie stoffen vind voor al de twee laatste erg mooi komt denk ik door de kleuren. Ik herken er volgens mij eentje van :-) Veel plezier ermee. We zien ze vanzelf weer eens langs komen als creatie.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi , ik bestel al jaren ginder , altijd de laatste stofjes en de service is perfect... geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.