Hoe is het met ...

Het quilt 'Fancy Red' uit Quilt & Zo. Ik heb het patroon van dit quilt gebruikt om een quilt voor mijn dochter te maken. Het quilt is gemaakt van Tilda stoffen in de blauw tinten. Ik ben nu bezig om het te quilten en moet nog drie banen. Daarna nog de bies en het label. Ik heb trouwens nog geen idee hoe ik een label ga maken / schrijven of kopen?!?

Een klein voorproefje van het quilt:


Ik heb het mezelf niet makkelijk gemaakt door horizontaal en verticale banen te stikken. Op de kruispunten wil de stof nog wel eens dubbel gaan of trekken. Ach, voor een eerste keer is het best aardig en waarschijnlijk ziet geen hond dit. De volgende keer ga ik voor een eenvoudiger patroon en  tijdelijke lijmspray. Dit laatste zou het schuiven van de stof moeten tegengaan. Iemand advies en/of tips hiervoor (mag in een berichtje of per mail)?

Reacties

  1. Mooie kleuren bij elkaar vind hem mooie geworden. advies en tips heb ik helaas niet. Zal ze blij mee zijn als ie klaar is.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.