donderdag 25 april 2013

Lingeriewedstrijd - badpak

Door het lingerieforum is een wedstrijd gehouden, waar ik aan mee gedaan heb. Mijn inzending valt in de categorie 'badkleding'en ziet er als volgt uit:

Mijn excuses voor de 'slechte' foto. Mevrouw was enorm blij met haar badpak en veel te druk met spelen. Na veel aandringen was het toegestaan een foto te nemen.

Ik heb blauwe en witte matte badpaklycra gebruikt. Het model is getekend op de maten van de lieve schat en is qua lengte 92/98. De breedte is op de kont 74/80 en de bovenwijdte is 92. Bij de beenuitsnijdingen, bovenkant en bandjes is rubberelastiek gebruikt.









En zie hier de achterkant. Hij sluit heel mooi aan, allen op de foto staat ze met een gebogen rug, grr.


De uitslag van de wedstrijd is tevens binnen en nu blijk ik van de jury de meeste punten gekregen te hebben voor deze creatie. Echt een leuke eer voor het werk.

Voor de dames die het hebben georganiseerd: BEDANKT








Zo, nu maar weer eens verder met het volgende project.


2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd. Hij is heel erg mooi geworden en logisch dat ze er zo blij mee is en dat is toch het mooiste compliment. Hij zit heel erg mooi hoor. Vind ook de witte details erg leuk hier gaat ze veel plezier van hebben.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, helemaal verdiend. Het badpakje staat haar erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.