Lapswap

Via via kwam ik op de blog van mamarieke, welke een lapswap origaniseerd. Wat een ongelovelijk leuk idee, dus direct in mijn stoffenvoorraad (en restjes) gedoken om te kijken of ik wat leuks heb om te ruilen. Nou, vrij snel vond ik wat grote restjes, waar met gemak een stukje van 50 cm * 50 cm uit kon.

Dus adres opgevraagd, lapjes gesneden, gestreken en dan eens bedenken hoe ik mijn naam/blog ga bevestigen. Nu kwam ik terecht op de site van de de hobbykaart, en deze heeft leuke labels en nog veel meer. Dus een  bestelling geplaatst en dan afwachten.

Mijn geduld werd niet lang op de proef gesteld, want twee dagen later, lag alles al in de brievenbus. Leuke labels (voor het naaien, cadeautjes, jampotjes e.d.) en een lading bedels. De kleine meid was er helemaal blij mee en heeft direct een bestelling geplaatst voor jurkjes, rokjes en t-shirts waar dit op moet.

Zoals jullie zien heb ik een (kleine) label gebruikt voor het adres en deze bevestigd met een knoop. Op de achterkant van het label is mijn naam genoteerd.

Voor de oplettende kijker is er ook een zakje met een aardigheidje voor de organisatie bijgevoegd. De lapjes die ik uitgekozen heb, zijn allen restjes van katoenen stoffen, waar reeds een jurk van is gemaakt. Ik ben dan ook benieuwd wie deze lapjes ontvangt en wat er dan nog mee gedaan wordt.


Zo nu maar weer eens achter de naaimachine om de bestellingen voor de kleine meid vorm te geven.


Reacties

  1. Ik heb afgelopen week de lapjes gezien, vind ze heel erg mooi. Die gene die ze krijgt zal er vast veel plezier van en mee hebben. Ben heel benieuwd naar de bedeltjes.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd wie jouw lapjes gaan krijgen, hoop dat ik er een van ben haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ze in ieder geval ontvangen! Prachtige lapjes zeg... en wat lief dat kadootje voor mij (bloos). Ik hoop dat ik jou ook blij ga maken in mei met 4 nieuwe lapjes. Nog even geduld! groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En een zo'n prachtig lapje viel bij mij in de brievenbus :) Vind 'm heel mooi, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.