vrijdag 7 december 2012

Stilletjes

Het was even stil op de blog. Maar ik heb zelf niet stil gezeten. Door de drukte op het werk en de moeheid van de zwangerschap is er wel wat minder uit mijn handen gekomen dan normaal.




Recentelijk hebben we gezinsuitbreiding gekregen. Ik had het vermoeden dat mijn poes een beetje eenzaam was. Dus besloten om een vriendin te halen voor haar. Zie hier 'pluisje', ze is al vriendinnen met de andere poes. Ze is hier 13 weken oud en is een kruising tussen een siamees en een ragdol. Het is echt een schatje.





Daarnaast ben ik met hotfix aan de slag gegaan om enkele shirts leuker te maken. Hiernaast is Marie zichtbaar.









En hier heb ik twee vlinders op het shirt gezet.
De shirts zijn door mijn dochter goedgekeurd en ze wilde ze meteen aan. Dat is altijd leuk om te horen en te zien.











In de tussentijd heb ik ook nog een zwangerschapslip geprobeerd te maken. Dit is niet helemaal goed gelukt. Aangezien foto's op de paspop er niet uit zien (heeft immers geen buik) hier helaas geen foto's van. De slip op tafel ziet er namelijk ook niet uit. Voor wie op het lingerieforum zit, kan daar een foto bekijken.

En dan nu mijn cadeau in orde gaan maken voor Secret Santa 2012. Ik heb al een idee. nu nog even halen en het cadeautje afmaken. Dit wordt vervolgd ...


2 opmerkingen:

  1. Leuk, weer zo'n kleintje erbij en helemaal leuk dat ze al zo vriendjes zijn!
    Shirtjesvzijn ook leuk, shirt fleurt helemaal op

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het goed gaat met de twee dames, kom eerdaags maar eens kijken bij je gezins uitbreiding. Dat zijn weer mooie shirts geworden, en altijd leuk als ze het gelijk aan wil. Ben benieuwd hoor naar het vervolg.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.