donderdag 27 december 2012

Secret Santa

Zojuist stond er een postbode voor de deur met een mooi pakje voor me. Ohh, mijn secret santa pakje. Wat is dit concept toch leuk. Direct de fotocamera gepakt om een foto te maken van de cadeautjes. En ja hoor, batterij leeg. Dat heb ik dan weer ...

Nou ja, ik heb direct de website/blog opgezocht van mijn secret santa en daar staat een mooie foto van het ingepakte cadeau. Batterij is inmiddels opgeladen, dus zie hier mijn cadeau.

Ingepakt en verpakt in een mooi linnen tasje met sterren!

Ik ben aardig verwend met: badolie, bad-thee, chocolade, losse thee, chocolademelk stick en natuurlijk het leuke tasje. 


Ben nu ook wel erg benieuwd of de ontvanger van mijn cadeautje inmiddels het een en ander heeft ontvangen?! Ik vind het een bijzonder leuk en lastig concept. Als je niet direct raakvlakken hebt en toch zoveel mogelijk wilt aansluiten bij de moodboard, is het een echte uitdaging om je te verplaatsen in de ander om een geslaagd cadeau te maken/vinden. Maar dat is nu net de charme van Secret Santa.

En ja hoor, de ontvanger is (gelukkig) ook blij met haar cadeautjes. Zie hier.

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je een heerlijk verwenpakketje gehad! En het was een schot in de roos bij jouw ontvanger! Secret Santa blijft leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ja hoor! Jou ontvanger was er hartstikke content mee ;-) Schot in de roos hoor!
    Helaas heeft mijn secret Santa nog niets van zich laten horen....

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.