Secret Santa 2012

Zo, eindelijk mijn pakketje afgemaakt voor Secret Santa 2012.

Enkele weken geleden kreeg ik een mail met de gegevens van de "gelukkige". Nou, dat was geen onbekende, maar helaas werd het daarom niet makkelijker om iets leuks te verzinnen. Ik had al besloten dat als ik geen of onvoldoende inspiratie zou hebben om iets te maken, gewoon iets leuks ging kopen. Dus aan de hand van de 'moodboard' gekeken wat leuk zou zijn. Mijn eerste ingeving is het geworden.

Eerst ben ik nog een weekje op vakantie gegaan en gisteren dan eindelijk alles afgemaakt en ingepakt. Ik heb geen foto gemaakt van de cadeautjes, aangezien dit de pret kan bederven voor de ontvanger.

Zo, nu maar afwachten wat voor leuks ik tegemoet kan zien.

Fijne feestdagen toegewenst.

Reacties

  1. Kan soms een hele zoektocht in je gedachten zijn om iets leuks te verzinnen. Gelukkig is het je toch gelukt. :D

    Fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.