Proef = succesvol

Zie hier het resultaat van mijn experiment met padding. Normaliter werk ik weinig met padding, daar een gewone BH prima zit. Maar nu heb ik een (dun) tricot jurkje gekocht, waar het toch mooier onder zal zijn om geen randjes en naden te zien. Aangezien de BH voor mij vooral rekbaar moet zijn, heb ik rekbare padding gebruikt.


Inmiddels is hij al een dagje gedragen en hij zit heerlijk. Ik moet zeggen dat de cups wel minder strak zitten dan ik normaliter gewend ben, maar het stoort me verder niet.







Nu op naar de volgende BH.

Reacties

  1. Ziet er goed uit en heeft het het gewenste effect onder je tricot jurk? Ben benieuwd naar de volgende.
    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas, de naad schijnt nog steeds door. Ik vrees dat ik een BH moet gaan kopen. Hij zit verder heerlijk.

      Verwijderen
  2. Fijn dat de proef succesvol was. Het is een leuke bh geworden.
    Succes met de volgende!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.