vrijdag 7 september 2012

Gezinsuitbreiding

Na flink wat zoekwerk, uiteindelijk maar een mail gestuurd naar een handel in torso's en bustes. Ik kreeg netjes per mail een paar foto's toegestuurd, heb er een uitgezocht en betaald. En toen was het wachten geblazen. Maar van de week was zij toch eindelijk binnen.

Ik dacht dat een torso met armen wel mooi zou staan, nou wat een gedoe om mevrouw een lingerie setje aan te krijgen.

Sorry dat de foto gekanteld is, maar de PC werkt echt niet mee. Ik heb de foto op zo'n 6 verschillende manieren gedraaid, opgeslagen en dat in verschillende volgorden. Maar hij blijft gekanteld zichtbaar.

Hierbij een zijaanzicht van de BH.

De BH is nu een goede 75C en de torso is iets kleiner. Het scheelt overigens niet veel. Mijn mijn normale 75B zal het er beter uitzien. Nog even geduld en dan ben ik wel weer op mijn oude maat.








En dat is niet de enigste gezinsuitbreiding. Vandaag eindelijk het verlossende bericht.


We zijn drie maanden zwanger en kunnen gaan genieten. Dus helaas heb ik jullie een beetje om de tuin moeten leiden met mijn gegroeide borsten (extra kilo's ehum) en mijn weinige tijd. Ik ga me nu langzaam aan fitter voelen en kan dus weer volop achter de naaimachine zitten.

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, dat is nog eens leuk nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!!!! Ik hoop dat je zwangerschap voorspoedig zal verlopen, zonder vervelende kwaaltjes....En ja, daar horen wel grotere borsten bij....maar meestal is dit van tijdelijke aard.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas zal ik alle vervelende kwaaltjes erbij krijgen. Geen me een lijstje en ik streep ze een voor een af.

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd! Ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap hebt en dat je kwaaltjes gauw minder worden.

    Mooie torso heb je gekocht.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn hoor, het is geweldig voor jullie...en hopelijk zonder al te veel problemen..
    En je torso is ook leuk..ja, dar zou ik ook niet bij stil gestaan hebben dat het moeilijk is om haar een bh an te doen, ze geeft niet mee natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, en ben heel blij voor jullie. Dat van de foto die niet wil herken ik ook. Het is een mooie torso het staat wel mooi zo hoor.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik hoop dat alle kwaaltjes heel snel weggaan en je lekker veel energie hebt en vollop kan genieten :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een beetje om de tuin leiden was voor een goede reden, VAN HARTE!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.