Eindelijk afgemaakt

Hè hè, eindelijk is mijn setje af. Ik heb hier ongeveer 3 weken aan gewerkt. Niet continue natuurlijk, ik had gewoon weinig tijd. Helaas veel ideeën, waardoor het frustrerend was dat alles zo langzaam opschoot.

De set is spierwit en gemaakt van een soepele lycra met een rekbaar kantje. Het achterpand heb ik gevoerd met mesh voor de stevigheid.

De basis voor de set is opnieuw getekend, door de kilo's die ik de afgelopen maanden ben aangekomen. Zowel de borstomtrek als de borstomvang moesten met 2,5 tot 3 cm vergroot worden. Ik ben nog niet helemaal tevreden over de ondercup, dus hier zijn enkele aanpassingen voor gemaakt in het patroon.

De set zit wel heerlijk. Er is geen gepluk nodig.  De volgende set ligt al geknipt klaar. Dus ik ga lekker verder nu er eindelijk weer tijd voor is.

Reacties

  1. Fijn voor je dat je toch tussen door deze set hebt afgekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks dat het lang geduurd heeft, is het een pracht van een setje.
    Ja, soms kun je dat wel eens hebben, zo ben ik ook al een maand met een tankini bezig, wil niet echt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een mooi setje geworden, en ook wel fijn dat ie op een kleine aanpassing na erg lekker zit. Vind het een mooi combi het kant met de lycra.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een wit setje blijft altijd mooi! Fijn dat hij draagbaar is.

    Herkenbaar hoor dat je zoveel ideeën hebt en te weinig tijd.

    Veel plezier met het maken van je volgende setje!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi setje geworden. Ik vind het kant ook zo sjiek.
    Nou 3 weken is niet lang, hoor. Ik doe al maanden over een vintage setje....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.