zondag 5 februari 2012

Liebster - Award



Van Corina heb ik de liebster award mogen ontvangen. De award is erkenning dat een ander je harde werken heeft gezien en waardeerd. Erg verrassend en natuurlijk leuk. Bedankt Corina.

Ik wil graag de Liebster award met liefde doorgeven aan queenblingerie. Deze lingeriedesigner maakt schitterende lingerie voor allerlei doelgroepen. Uitdagingen gaat ze zeker niet uit de weg. Haar nieuwste (protese) lijn bewijst haar doorzettingsvermogen en daarom verdient zij de Liebster award.

Er zijn nog andere blogs die ik graag lees. Maar de award doet goed zijn ronde. Alle dames bedankt voor de mooie verhalen op jullie blogs. Dat me maar veel inspiratie bij elkaar mogen blijven opdoen.

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd en je hebt het ook verdiend net als al die ander bloggers.

    groetjes Corin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.