Overuren

Vanwege de plotselinge drang om zindelijk te worden van dochterlief, voelt het alsof ik en mijn machinepark overuren draaien.

Het tweede setje is dan ook klaar. Deze is gemaakt van katoenen lycra en is afgewerkt met omvouwelastiek. Ik vond dit makkelijke stof voor als er ongelukjes gebeuren, gewoon een lekker praktisch setje dus.


En dit is de stof voor het derde en vierde setje. Heb maar even alles in een keer geknipt. Nu nog van de week tijd vinden om alles te naaien.









Daarnaast ben ik verder gegaan aan een lingeriesetje voor mezelf en start ik zo dadelijk met mijn stageverslagen. Als deze af zijn, kan ik starten met de scriptie en kan de laatste hobbel van de studie genomen worden. Zal blij zijn als alles achter de rug is.

Fijn weekend toegewenst.

Reacties

  1. Leuke setje heb je weer gemaakt voor je dochter.

    En het overurendraaien van je machines is voor een goed doel :-)

    Succes met de laatste hobbel van je studie!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is weer een leuk setje geworden en de stofjes voor de volgend zijn lekker vrolijk.

    groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed doel en ook nog zo'n leuke stofjes, die stippen zijn kei gaaf. Succes met de studie, hoop voor je, dat het snel voorbij is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er allemaal weer leuk uit..en de stippen zijn geweldig! Succes met je scriptie.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.