Shirts ...

De jongens groeien hier zo hard, dat er dringend shirts nodig waren. En de afgelopen tijd ben ik zoveel mooie jongenstricots tegengekomen, dat mijn stoffenkast een prima inspiratie bron hiervoor is. Kijken jullie mee?

Van deze mooie sterrentricot maakte ik een shirt in maat 74/80. Patroon is voor alle shirts wederom Bille van Zonen09. Een succesnummer kun je wel zeggen.

Een zwarte bies van boordstof maakt het shirt af. Wel met een ronde hals, want ik was het gepruts met de V-hals even zat.

Deze leuke paw patrol tricot is omgezet in 2 shirts. Maat 80 en maat 110. Afwerking met aqua boordstof.

Overigens geen labels, omdat ik niets er echt mooi bij vond staan. Dus ik moet dringend op zoek naar mooie bandjes die ik hiervoor kan gaan gebruiken.

Natuurlijk volgde ook een dino shirt.

De hals heb ik doorgestikt met de coverlock. Eerst de boord met de lockmachine bevestigd en daarna doorgestikt met de cover. Het shirt in maat 80 is wat lastiger om mooi te krijgen. Maar de shirts in maat 110, vind ik er echt mooier op worden zo.

En dit keer snappap gebruikt als label. Ik heb heel voorzichtig met de cover het snappap bevestigd. Maar de volgende keer doe ik het toch met de naaimachine. Dis is net aan.

Gebruikte materialen:
Patroon: Billie en domi sweat pants
Stof: Mamarieke.nl en Kleurenmix
Boordstof: Driessenstoffen
Maatlabel en snappap: Mamarieke.nl

Reacties

  1. Super, wat een mooie produktie! Prachtige prints ook vooral die Paw Patrol, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden hoor en zo kunnen ze weer ff vooruit al zullen ze er wel weer zo uit gegroeid zijn want dat gaat echt zo snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe Billies weer! Maar wat worden je kerels groot.... gelukkig maar, want dan kan jij lekker naaien!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.