Voorbereidingen

Tja, de tijd om echt iets te maken ontbreekt even. Maar de voorbereidingen kunnen natuurlijk wel vast gedaan worden. Af en toe een half uurtje en dan ben je al best een eind.


Besloten om weer een lingerie setje te gaan maken. Maar aangezien de maten weer (licht) zijn veranderd, besloten om eerst een proef set te maken. Bovenstaand is een patroon waarvan ik vermoed dat het goed zal zitten.


Vervolgens uit het boek van Kristina Shin een slip patroon gaan tekenen.


En voila: tien minuten later een slip getekend. Deze methode van tekenen gaat best snel. Ik heb besloten om op mijn eigen maten te tekenen. Ik ben benieuwd of de slip in de buurt gaat komen, van hetgeen ik wil bereiken. Dus nog even overtrekken, op stof leggen (hetzelfde lapje als hierboven) en uittesten maar. Het resultaat volgt uiteraard te zijner tijd.





Reacties

  1. Die korte momentjes voor jezelf kunnen je toch al de nodige energie geven, lekker! Ben benieuwd hoe de slip valt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komt vast goed met het setje.
    Herkenbaar van de tijd om iets voor jezelf te doen.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thank you for leaving one.