Kiara

Een tijdje terug was ik aan het rondneuzen op het internet. Ik probeerde mijn gedachten toen te verzetten (even aan iets anders denken dan ons slechte nieuws). Uiteindelijk belande ik op de site van kleurenmix. Hier zag ik naast leuke tricot, ook een nieuw patroon van farbenmix, namelijk kiara. Na een mailtje naar Lilian van Kleurenmix (ik wilde weten hoeveel stof nodig was), snel het patroon besteld, evenals stof en fournituren.


De eerste Kiara was met lange mouwen, van een uilenstof. Echter deze ligt alweer in de was en kan nu dus niet op de foto. De tweede versie was met korte mouwen en van het stofje op het patroon. Sorry voor de foto. De jurk kwam net van de waslijn en is nog niet gestreken (schaam). Na de eerste versie heb ik het voorpand en achterpand wel 0,75 cm smaller gemaakt. Ik heb echt een smal meisje!


 En dit is de derde versie. In tegenstelling tot de eerste twee stofjes, is dit een dunne tricot. Maar het jurkje valt ontzettend mooi en werd direct gedragen.


Dit jurkje zal nog wel een paar keer gemaakt worden. Heerlijk snel klaar en ideale zomerjurkjes. Nu gaat er een legging onder en een vestje erover. Maar als het zonnetje straks gaat schijnen, dan komen de sandalen weer te voorschijn.

Reacties

  1. Leuke jurkjes en fijn dat het snel klaar is, leuk patroon!
    Net wat je zegt nu ideaal met legging en vestje en straks zo, laat het mooie weer maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.