dinsdag 6 mei 2014

Quilt - opgestaan is plaats vergaan

Een tijd terug heb ik jullie verteld dat ik zou meedoen aan de BOm van Marcus Fabrics. De eerste drie maanden heb ik binnen en ik ben begonnen aan het snijden. Helaas nog niet veel anders kunnen doen, maar ik kijk al uit naar de volgende envelop.


Tja, en terwijl ik druk het patroon lees en de stoffen nauwkeurig snijd, is mijn plaats vergeven:


Maar kijk toch eens wat een prachtige stoffen er in deze BOM zitten. Ik ben erg benieuwd wat dit gaat worden. Nu ga ik maar weer verder met de blokjes en onderdelen.


1 opmerking:

  1. Ben benieuwd hoor naar je vorderingen, wel gezellig toch dat ze bij je in de buurt zijn.
    Je bent nooit alleen.
    Het zijn hele mooie stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.