Give-away

Het pakket van de vorige give-away is aangekomen bij de gelukkige. Jullie kunnen hier haar bericht lezen. Ik ben erg benieuwd wat voor moois hier uit komt rollen.


En dan deel II ... Ik heb mijn kast opengezet en ben eens gaan nadenken wat leuk is. Leuk om te geven en leuk om te krijgen. En daar kwam ik natuurlijk niet uit. Er zijn dames die mijn blog lezen voor de lingerie of het naaien van kleding, of gewoon voor de lol (?!). Dus het is moeilijk iets te vinden waar iedereen enthousiast van wordt. Dus het zijn drie mogelijkheden geworden. 

Nummer 1:

Katoen (1,2 * 1,4)
Rits (22 cm)
Elastiek (2 meter)
Knoopjes (4 *)
Satijn lint (rosé)

Nummer 2:

Tricot in rosé/paars bloemetje (krap 1 meter)

Nummer 3:

Twee kantjes:
- 1 meter navy blauw niet rekkend kant (bovenste foto)
- 2 meter rekkend grijs kant (onderste foto)


Zo, dat zijn de drie pakketjes. En dan nu de spelregels. Ai, dat klinkt streng. Nou ja, voorwaarden dan maar? Ach, jullie snappen het vast wel. Wat moet je doen om hiervan iets te winnen:

- Laat een bericht achter. Zet hierin welk pakket/nummer je wilt winnen. 
- Je mag voor alle drie meedoen.
- Je kunt maar één pakket/nummer winnen. 
De winnaars worden één voor één getrokken (Ad random)
- Volg mijn blog
- Een link op je eigen blog, levert een extra kans op.
Zet dit wel even in je berichtje hieronder erbij.


De winnaars worden 1 maart getrokken.
Veel succes!





Reacties

  1. Pakket 1 vind ik helemaal geweldig!
    Ik zie al een rokje voor me voor onze jongste.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pakket 3 vind ik erg mooi. Kunnen weer hele mooie setjes uit komen.
    Ik ga een link proberen te plaatsen in een berichtje

    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel blij met de 'winst' van de vorige give away en doe graag ook weer mee voor deze, haha, voor pakket 3. Ik ben volger en heb ook een linkje op mijn blog geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vaag ook eens een keertje NAvy blue is waar ik van hou en zal een mooie set wordenLingerie blauw dat is echt iets waar ik van hou. Ik bewonder jou waar jij al creatieve tijd vandaan haalt. Jong gezin een baan, petje af hoor voor jou als directeur van jouw gezin.
    Top hoor Gr Wotu

    Verstuurd vanaf mijn iPadi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Via het lingerieforum kwam ik bij jou terecht en ik val met mijn neus in de boter. ;-) Ik doe graag mee natuurlijk en ga voor pakketje 3.

    I

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat raar, ik had hier ook een reactie geplaatst vorige week, maar zie hem helemaal niet terug.

    Ik wilde graag mee doen voor pakketje 3. Ben net begonnen met lingeriemaken en vind deze heel mooi.


    Ik hoop dat mijn reactie hier nu wel te zien is?

    Groetjes,
    Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb de bh van mijn gewonnen give away stoffen af! Heb je ook al even een mailtje gestuurd, ben benieuwd waar je die bordeaux rode stof vandaan hebt gehaald, die wil ik wel vaker gaan gebruiken namelijk!

    http://creabh.blogspot.nl/2014/03/bh-van-give-away-stoffen.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De rode lycra komt nog bij Eline Kleinvak vandaan. Schiet niet echt op je voor hè? Ik heb hem verder nog nergens gezien.

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.