zaterdag 22 juni 2013

Lingerie uitdaging

Op het lingerieforum heb ik een ontwerpuitdaging gekregen. Door de leden van het forum kon gekozen worden tussen drie thema's. Na een week stemmen, is de keuze gevallen op "Burlesque". Om te beginnen heb ik een moodboard gemaakt in het gekozen thema "Burlesque". 

Vervolgens ben ik eens gaan nadenken over wat ik exact wil maken en in welke kleuren. Een BH met slip/string vind ik te voor de hand liggend. En iets maken in de kleur zwart met rood of bordeaux heb ik al eens gedaan. Zie hier maar eens. Dus om het echt een uitdaging te laten zijn, moet ik dus iets gaan maken, wat ik anders niet zo snel zou doen.

Na door mijn voorraad materialen te zijn gegaan en het moodboard eens goed bekeken te hebben, heb ik twee opties waar ik tussen twijfel. Voor de ontwerpuitdaging ga ik me beperken tot een van deze twee. De andere kan misschien nog op een later tijdstip. De materialen voor beide heb ik niet (volledig) in huis. Dus vanmorgen achter de computer gezeten en een bestelling geplaatst. Nu maar hopen dat de kleuren beter bij elkaar passen, dan de vorige keer. Hetgeen waar ik tussen twijfel is:

1. Satijnen torselet, met jarretels en een slip/string. Qua kleur denk ik aan bordeaux satijnen lycra, zwart kant en/of zwarte rushes en een grote strik middenvoor. Qua inspiratie komt dit in de buurt
2. BH, jarretelgordel en een slip/string. Qua kleur denk ik aan een lichte kleur lycra gecombineerd met zwart kant. Details in de vorm van een sieraad op het middenvoor van de BH, een satijnen bandje over de jarretelgordel en wellicht lusjeselastiek met een lintje. Strikjes mogen hier natuurlijk ook niet ontbreken. Voor de jarretelgordel denk ik qua model aan dit. Qua BH dacht ik meer aan zoiets.

Voor beide opties krijg ik hopelijk na het weekend de materialen. Ik hoop dat de materialen een succes zijn, anders valt er automatisch iets af. Maar wat vinden jullie?

1 opmerking:

  1. Ik vind nr 2 heel erg leuk, en kun je ook gewoon dagelijks dragen. De bh en de slip bedoel ik dan hé. Hoop dat je materialen deze keer goed zijn komen ze bij dezelfde vandaan? In elk geval veel plezier en succes met je uitdaging.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.