zondag 1 januari 2012

Frisse start

Allereerst de beste wensen voor 2012.

Mijn Nieuwjaar begon lekker rustig. In de pyjama lekker ontbijten en daarna op verzoek van dochterlief tekenen en knutselen. Dit gaf mij de kans om zelf ook even lekker te tekenen. Sinds een week is ze druk met het fenomeen 'onderbroek'. Dus ze wil de luier uit en ook een onderbroek. Nou, die zijn er in haar maat niet te krijgen (of kopen), dus dan maar zelf tekenen.


Zie hier het resultaat van een uurtje knutselen (dochter) en tekenen. Op basis van de beschrijvingen in het boek van Aldrich heb ik een onderbroek en hemdje getekend op maat 80.
 

Na het tekenwerk, vroeg ik of ze een stofje wilde kiezen. Nou, dat was zeker niet tegen dovemansoren. Heb gelijk het hemdje en broekje geknipt en werd weer geholpen met het verwijderen van de spelden. Dit wordt door de dame in kwestie gezien als een zeer secuur klusje.

Inmiddels is het hemdje en het broekje in elkaar gezet op het elastiek na. Het eindresultaat laat nog even op zich wachten, want er moet eerst gepast worden. En laten we daar nou vandaag geen zin in hebben gehad.

Zodra de set af is, mogen jullie meegenieten van het eindresultaat.

1 opmerking:

Ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

I enjoy reading messages. Thanx for leaving one.